MAP Log ind

Som medlem kan du forbinde til månedsskriftet.dk og læse tidligere artikler og tidsskrifter.

Spørgsmål vedr. log ind kontakt Månedsskriftet på tlf. 35 26 67 85.

Glemt kodeord
×

5 gode råd til at håndtere frustrerede patienter og verbale sammenstød

Intet er mere fordrende for arbejdsglæden end kommunikationen med glade, velinformerede og tilfredse patienter. Vejen dertil kan nogle gange være vanskelig i den virkelige verden. Læs med, og få gode råd til, hvordan du gør.

Af: Sofie Svendsgaard Christensen og Jacob Kjellerup

Du skal have et ordinært abonnement på Månedsskrift for almen praksis eller have et særskilt abonnement på iPRAKSIS for at læse iPRAKSIS artikler online.
Kontakt sekretariatet på telefon 35266785 eller mail mpl(at)mpl.dk vedr. login.

Allerede medlem? · Log ind

Bliv medlem · Opret abonnement

Køb artikel som PDF

Seneste nummer
Seneste nummer
MediBox